Bunny Soeters
schilderen, abstract
 Bunny Soeters (1935) gebruikt foto's   als uitgangspunt voor haar portretten, foto's van onbekenden, uit de   krant. Zo'n foto heeft haar aangesproken door iets ongwoons, wat ze,   door het materiaal waarmee ze tekent, probeert te vangen. Op de   tentoonstelling zijn grote zwart-wit portrettten te zien, getekend met   Oost-indische inkt.
Bunny Soeters (1935) gebruikt foto's   als uitgangspunt voor haar portretten, foto's van onbekenden, uit de   krant. Zo'n foto heeft haar aangesproken door iets ongwoons, wat ze,   door het materiaal waarmee ze tekent, probeert te vangen. Op de   tentoonstelling zijn grote zwart-wit portrettten te zien, getekend met   Oost-indische inkt. 
Bunny Soeters' heftige portretten Peter Schröder 0708BZ Bunnysoeters1 Met forse streken zijn grote banen donkerblauw en gelig groen op het doek gezet. Uit de duisternis kijkt een vervaagde man in een t-shirt ons vragend aan. Heeft hij een pet op? Een indringend, iets spookachtig schilderij van de Leidse kunstenares Bunny Soeters.
Bunny (1935, Middelburg) woont aan een Leids grachtje, in het wel zeer schilderachtige (maar dan eerder Anton Pieck) regentenhuis van THOFKEN VAN EVA VAN HOGEVEEN (zoals te lezen op de gevelsteen). In de regentenkamer een 17e eeuws schilderij van Eva van Hogeveen, stichter van het hofje, daaronder op de grond nog veel meer schilderijen van Bunny, voor de volgende expositie die op 13 februari in de Haagse Kunstkring**) geopend gaat worden.
bron Peter Schröder:http://www.deleunstoel.nl
Website:
Contact:
Adres: Haagweg 4B7
Klik op het plaatje om de plattegrond van de 1e etage te openen.

Random Artist
installaties, beelden
 Beeldend kunstenaar Izaak Zwartjes bouwt monumentale beelden en    installaties met aangetaste en halfvergane voorwerpen en materialen die    hij op straat vindt.  Zijn vorige solo-tentoonstelling ‘Exodus’ ging    over de uitholling van de menselijke identiteit door de toenemende    invloed van de technologie op ons leven. Zwartjes vulde de    tentoonstellingsruimte toen met gedegenereerde, verweesde figuren. Hij    creëerde een ontheemd volk zien, op vlucht en op zoek naar het beloofde    land. Het volk is daarna verder getrokken en onlangs weer neergestreken    bij Upstream Gallery.  Catherine van Campen spreekt met beeldend    kunstenaar Izaak Zwartjes n.a.v. de tentoonstelling ‘Rudiments of    Territory’ bij Upstream Gallery.
Beeldend kunstenaar Izaak Zwartjes bouwt monumentale beelden en    installaties met aangetaste en halfvergane voorwerpen en materialen die    hij op straat vindt.  Zijn vorige solo-tentoonstelling ‘Exodus’ ging    over de uitholling van de menselijke identiteit door de toenemende    invloed van de technologie op ons leven. Zwartjes vulde de    tentoonstellingsruimte toen met gedegenereerde, verweesde figuren. Hij    creëerde een ontheemd volk zien, op vlucht en op zoek naar het beloofde    land. Het volk is daarna verder getrokken en onlangs weer neergestreken    bij Upstream Gallery.  Catherine van Campen spreekt met beeldend    kunstenaar Izaak Zwartjes n.a.v. de tentoonstelling ‘Rudiments of    Territory’ bij Upstream Gallery.


 Bedrijfsruimte huren Haagweg 4
 Bedrijfsruimte huren Haagweg 4 Atelierruimtes  Haagweg 4
Atelierruimtes  Haagweg 4 
              
             Horeca  Haagweg 4
Horeca  Haagweg 4 
              
             Het pand
Het pand
 Contact
Contact